استودیو اپیک گیمز اعلام کرد که هفته آینده، حالت Blitz به بازی Fortnite اضافه خواهد شد.

fortnite






حالت ۲۰ به ۲۰ بازی Fortnite به اتمام رسید و این گفته بدین معنا نیست که استودیو اپیک گیمز (Epic Games، سازنده بازی Fortnite) حالت‌های دیگری را برای بازی در دسترس قرار نخواهد داد. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، اپیک گیمز حالت Blitz را معرفی و اعلام کرد که این محتوا از هفته آینده برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Fortnite در دسترس قرار خواهد گرفت.

روند حالت Blitz، نسبت به حالت‌های گذشته Fortnite، سریع‌تر خواهد بود و مدت زمان این حالت ۱۵ دقیقه اعلام شده است. همچنین از همان لحظه شروع حالت Blitz، دایره طوفان بازی شروع به بسته شدن می‌کند. از آن‌جایی که مدت زمان بازی کاهش یافته است، سیستم لوت کردن بازی باید گسترش یابد و در همین راستا اپیک گیمز اعلام کرده که تعداد صندوق‌های باارزش و آیتم‌های بازی Fortnite در حالت Blitz بیشتر از گذشته است و آن‌ها در مدت زمان کمتری اسپاون می‌شوند. همچنین لوت کردن درخت‌ها و سایر منابع بازی نیز تعداد آیتم‌های بیشتری را به شما می‌دهد.

حالت Blitz به طور دقیق‌تر از تاریخ ۲۸ اسفندماه (۱۹ مارس) در دسترس قرار خواهد گرفت و اپیک گیمز اعلام نکرده که این محتوا تا چه زمانی در دسترس است. معمولا حالت‌های محدود به مدت یک هفته در دسترس قرار می‌گیرند. هم‌اکنون آپدیت 3.3 بازی Fortnite عرضه شده و کاربران می‌توانند با آپدیت کردن این بازی، از سلاح‌ جدید حالت Battle Royale استفاده کنند. همچنین بمب دودزا نیز از بخش Battle Royale بازی حذف شده است.