بازی موبایل Fortnite صدر جدول اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه App Store را تصاحب کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که امروز نسخه موبایل بازی پرطرفدار و بتل رویال Fortnite با ارسال اولین دعوتنامه‌ها در دسترس برخی از کاربران iOS قرار گرفت و به سرعت صدر جدول بازی‌های رایگان فروشگاه اپ استور را به خود اختصاص داد.

بازی موبایل Fortnite در حال حاضر در صدر جدول اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه App Store قرار دارد که با در نظر گرفتن این موضوع که برای تجربه بازی به ثبت نام و دریافت دعوتنامه نیاز است، دستاورد چشم‌گیر و قابل توجهی به حساب می‌آید. اینکه آیا این بازی اولین بازی نیازمند دعوتنامه محدودی است که به صدر جدول بازی‌های رایگان اپ استور راه می‌یابد، مشخص نیست.

مروز در تاریخ بیست و ششم اسفندماه (۱۶ مارس) اولین دعوتنامه‌ها برای تست بازی موبایل Fortnite برای کاربران iOS ارسال شد و به مرور زمان تعداد بیشتری از کاربران به جمع آنها اضافه می‌شوند. نسخه اندروید بازی در حال توسعه است و در آینده در دسترس خواهد بود، اما کمپانی اپیک گیمز درباره برگزاری بتا برای این نسخه از بازی چیزی نگفته است.

نویسنده این خبر در وب‌سایت گیم‌اسپات می‌گوید که نسخه موبایل Fortnite را تجربه کرده است و این نسخه را تا حد زیادی مشابه نسخه‌های کنسولی و پی سی بازی می‌داند. قابلیت کراس پلتفرم نیز به طور کامل در نسخه موبایل بازی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد این بازی را با بازیکنان دیگر پلتفرم‌ها تجربه کنند.

از دیگر اخبار مرتبط با بازی Fortnite می‌توان به انتشار بروزرسانی 3.3 بازی اشاره کرد که مواد منفجره ریموت‌دار و موارد بیشتری را برای بازی به ارمغان آورد و برخی از باگ‌های بازی را رفع کرد.