یک استریمر در توییچ توانست به کمک دریک، رپر معروف، رکورد تعداد تماشاگر همزمان در توییچ را بشکند. با زومجی همراه باشد.

این روزها بازی‌های سبک بتل رویال طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده‌اند و به طبع، افراد بسیار زیادی این بازی‌ها را در شبکه‌های مختلف مثل Twitch استریم می‌کنند. حالا یکی از این استریم‌کننده‌های خلاق شبکه توییچ، توانسته به کمک دریک، رپر معروف آمریکایی، رکورد بیشترین تماشاچی همزمان یک بازی در Twitch را بشکند.

اخیرا دریک و نینجا، یکی از معروف‌ترین استریمرهای Twitch، به تجربه بازی Fortnite پرداختند. شاید این بازی «یکی» از پرمخاطب‌ترین بازی‌های آنلاین چند سال اخیر بوده باشد، اما الان با رکوردی که به ثبت رسانده، می‌توان گفت که بازی Fortnite پرمخاطب‌ترین اثر آنلاین چند سال اخیر است.

ویدیویی را که دریک و نینجا استریم کردند ۶۰۰ هزار نفر به طور همزمان دیدند و رکورد تماشای همزمان یک استریم در Twitch شکسته شد. قبل از نینجا، رکورد دست Dr. DisRespect بود که به طور همزمان ۴۰۰ هزار نفر استریم او را تماشا کرده بودند.

محبوبیت نینجا در Twitch به اندازه کافی بالا بود که شروع شدن استریمش در صفحه اصلی Twitch اعلام شود، اما توییت جذاب دریک باعث شد خیل عظیمی از تماشاچیان به اکانت نینجا یورش ببرند و استریمش را تماشا کنند. 

از این اتفاق می‌توان نتیجه گرفت که بازی Fortnite و در کل سبک Battle Royale با سرعت بسیار زیادی در حال شناخته شدن در میان نه‌تنها گیمرها، بلکه عموم جامعه است و هر روز بیشتر از روز قبل بر تعداد مخاطبانش افزوده می‌شود. نتیجه دیگر این است که از این به بعد از بازی Fortnite می‌توانیم به عنوان پرمخاطب‌ترین بازی در Twitch یاد کنیم.

بازی Fortnite اثری در سبک اکشن سوم شخص Battle Royale است که در تاریخ ۳ مرداد ۱۳۹۶، برای پلی استیشن 4،ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد. انتشار این بازی برای گوشی‌های هوشمند تایید شده و می‌توانید تریلر نسخه موبایل این بازی را مشاهده کنید.